קיבוץ גברעם
קיבוץ גברעם
חסר רכיב

עדכוני מועצה 3.10.18

04/10/2018


אם אינך רואה מייל זה אנא לחץ כאן

בס"ד

כ"ד תשרי תשע"ט, 3.10.18

ניוזלטר שבועי

הרצאה- "הכלים האמיתיים להצליח בעולם המטורף"- מרכז צעירים ומרכז "מטרה" במועצה שלנו מזמין אתכם, צעירים בני 18 ומעלה, להרצאה של האנתרופולוג תמיר לאון. ההרצאה תתקיים ביום חמישי בתאריך 18.10.18 במרכז צעירים בבת הדר בשעה 20:00 בערב. הכניסה ללא תשלום. לפרטים נוספים: אירית אליהו, תכנית יתד: 050-2166907הבטיחו את מקומכם- הירשמו כעת בקישור הבא:
https://docs.google.com/forms/d/1dqY2fFf0epvscRVnuTFYy4KFkmlByMkCQ7FLJ842zcw/viewform?edit_requested=true

 

יומנה של אנה פרנק : פרויקט מיוחד של מוזיאון יד מרדכי ובית הספר למשחק בית צבי- מוזיאון יד מרדכי ובית הספר למשחק "בית צבי"  חברו יחדיו לפרויקט חד פעמי שמשלב צפייה בהצגה יומנה של אנה פרנק ופעילות במוזיאון יד מרדכי "משואה לתקומה". ההצגה תתקיים  במתנ"ס חוף אשקלון בבת הדר בתאריכים:   יום שלישי – 16/10/2018  וביום רביעי 17/10/2018 בין השעות 09:00, 13:30, 20:00. בתחילת ההצגה תתקיים סדנת אומן ובסופה יערך פאנל עם השחקנים. למזמינים עד לתאריך 05/10/2018 מחיר חבילה הכוללת ביקור במוזיאון יד מרדכי + ארוחת צהריים בשירות עצמי בחדר האוכל הקיבוצי + הצגה – 120 ₪ למשתתף. מהרו והזמינו, מספר המקומות מוגבל!

 

*מצורפת בזאת הודעה בדבר דרכי הצבעה בבחירות 2018 לאנשים המוגבלים בניידות

מנהל הבחירות למועצה האזורית חוף אשקלון

 

1.

 

 

 

 

אדם המוגבל בניידות * ששמו כלול בפנקס הבוחרים של המועצה האזורית חוף אשקלון, רשאי להצביע בכל קלפי שנקבעה כמותאמת למוגבלי ניידות כלהלן:

מספר קלפי

מקום קלפי

מען הקלפי

1.0

אולם המועדון

גברעם

1.0

מועדון החבר

זיקים

1.0

אולם ספורט -חדר פינג פונג

יד מרדכי

1.0

בית הבנים - מזכירות

כרמיה

1.0

מזכירות

מבקיעים

1.0

בית העם

משען

1.0

בית ספר ממ"ד תורני ניצני קטיף

דוד המלך 1, ניצן

1.0

מועדון בית הנצחה-בגב חדר אוכל

ניצנים

1.0

בית העם

ניר ישראל

1.0

מועדון לחבר

תלמי יפה

 

 

2.

 

אדם המוגבל בניידות המצביע בקלפי לאנשים מוגבלים בניידות יזדהה בפני מזכיר ועדת הקלפי, ויקבל 3 מעטפות הצבעה:

·        מעטפה צהובה להצבעה לראש המועצה האזורית.

·        מעטפה לבנה להצבעה לרשימה למועצת המועצה האזורית

·        מעטפה כחולה להצבעה לרשימה לוועד המקומי ביישוב (או לנציגות).

 

3.

הבוחר יכניס מאחורי הפרגוד פתק הצבעה צהוב אחד לראש המועצה האזורית למעטפה הצהובה, פתק לבן אחד למועצת המועצה האזורית למעטפה הלבנה ופתק הצבעה כחול אחד לוועד המקומי למעטפה כחולה, באופן שהפתקים לא ייראו מחוץ למעטפות.

4.

הבוחר יחזור למזכיר ועדת הקלפי ויקבל ממנו מעטפת הצבעה חיצונית. הבוחר יכניס את שלוש מעטפות ההצבעה למעטפה החיצונית ומזכיר ועדת הקלפי יציין על גבי המעטפה החיצונית את פרטי הבוחר.

הבוחר יטיל את המעטפה החיצונית, לעיני ועדת הקלפי, לתוך הקלפי.

"אדם המוגבל בניידות" – אדם שמפאת מצבו הגופני הוא מוגבל בניידות ומסיבה זו אינו יכול להצביע במקום הקלפי ששמו כלול ברשימת הבוחרים שלה.

מיכאל יפרח, מנהל הבחירות- מועצה אזורית חוף אשקלון

    

 

*הרישום לחוגים נמשך. ניתן ליצור קשר עם אתי, רכזת החוגים במתנ"ס. טלפון: 08-6775579. מצורף קישור לחוברת החוגים:https://www.hof-ashkelon.org.il/news/404/

 

*מרכז המוסיקה פותח את שעריו לגיל הרך- "חיבוק עם שיר" - סדרה של 10 מפגשים בהנחיית טל יסעור. הורים יקרים, אתם מוזמנים לשעה שבועית של זמן נטו עם הילדים שלכם.בשעה זו נפעיל יחד-הורים וילדים- בשירים, מוסיקה מגוונת, תנועה, כלי הקשה ואביזרים אבל בעיקר: נחבק את הילדים שלנו, נשחק איתם, נרקוד איתם, נשיר איתם ונשכח לזמן מה את מה שמסביב- פשוט נהיה שם בשבילם ובשבילנו.המפגשים מיועדים לילדים בגילאי 3-6 עם אחד מהוריהם.ניפגש בימי ראשון במרכז המוסיקה בשעה 16:30.אורך כל מפגש-45 דקות. מחיר הסדרה- 375 שקלים לילד פלוס הורה. מפגש היכרות בתשלום. פתיחת הסדרה תלויה במספר הנרשמים.לפרטים ליאור רייזל 052-3923111. מפגש היכרות יתקיים ב-21.10.18 בשעה 16:30 ביד מרדכי במרכז המוסיקה. עלות 38 שקלים להורה וילד.

 

* בית מדרש- הזדמנות להצטרף. מקומות אחרונים: מיד לאחר החגים תחל פעילות -בית מדרש- בשיתוף מרכז יעקב הרצוג, למידה משותפת של פרקים נבחרים מנביאים ראשונים בהנחיית ד"ר גילי זיוון, הפעם בנושא " גאווה ודעה קדומה" . נלמד מה המקרא אומר לנו בנושאים כמו כוח ושררה, הון שלטון וביקורת ההנהגה. נשאל מיהו מנהיג ראוי ומהו סוד כוחו, נברר מי הנשים החכמות שהצליחו לשנות מהלכי היסטוריה ואיך כל זה קשור לחיינו כאן?

11 מפגשים, דו שבועיים, בימי ראשון בין השעות 18.00-19.30, 

החל מ 7.10.2018, במועדון במושב ניר ישראל. עלות 440 ש"ח. יש להירשם ולשלם מראש עד 6.9.2018.  מס' המקומות מוגבל.

תאריכי המפגשים מפורטים בדף המידע המצורף

נשמח לראותכם. רויטל לביא, מנהלת הספריה האזורית

08-6775566/7  פקס 08-6750813

 

* פעילות תחנות ההצלה בחופי הים- תושבים יקרים, פעילות תחנות ההצלה בחופי הים ניצנים וזיקים בחודש אוקטובר הינה בין השעות 09:00-18:00. שימו לב, הרחצה ללא מציל אסורה בהחלט.זכיין תפעול החופים: 010 יזמות בע"מ טלפון: 077-4494260

 

* למועצה אזורית חוף אשקלון דרוש/ה מדריך/ת מוגנות לביה"ס ניצן.

תיאור משרה: מדריך/ת מוגנות. היקף המשרה: 25 שעות שבועיות. תיאור התפקיד: איתור תלמידים הנמצאים מחוץ לכיתה, הפחתת התנהגויות סיכוניות בשטח בית הספר, קשר קבוע ויציב עם מנהל בית הספר או ממונה מטעמו, ייזום ויישום פרויקטים ותוכניות בתוך בית הספר. יצירת קשר משמעותי עם ילדים מאתגרים.

דרישות התפקיד: תינתן עדיפות לבעלי/ות תואר ראשון בתחומי החינוך קרימינולוגיה או מדעי התנהגות. ראייה רחבה ויכולת עבודה מול מספר גורמים. נכונות להשקיע, ליצור וליישם פרויקטים חדשים. עבודה בשעות הבוקר. ידע בתחום מניעת אלימות. ניסיון בעבודה עם ילדים. יחסי אנוש טובים.

כפיפות: אגף החינוך, "עיר ללא אלימות" ומנהלת ביה"ס. למעוניינים נא ליצור קשר עד 26.8.18

עם גב' אסתר הירשלר – מנחת מנחים. טלפון- 052-3327457

 

* קבוצת מיומנויות חברתיות לנוער

מרכז 'אתגרים' המעניק מענה טיפולי- פרטני באגף החינוך, מרחיב את פעילותו למענה טיפולי- קבוצתי למיומנויות חברתיות. אם אתם הורים לנער/ה מופנם וביישן או מתמודד עם חרדה חברתית, אתם מבינים שבחודשים הקרובים, ילדכם עלול לבלות שעות רבות בבית – לבד, בלי יציאות עם חברים... בשביל ילדכם – עתידה להיפתח קבוצה לגילאי תיכון (י'-יב') בשיתוף עם המועצה. הקבוצה תיפגש פעם בשבוע אחה"צ למשך שעתיים, הפעילות מבוססת על הפעלות המדמות חשיפה למצבים חברתיים. בנוסף, הקבוצה עצמה הינה מרחב חברתי בטוח לילדים בעלי אתגרים דומים. הדס, רכזת הפעילות, זמינה לשאלות ורישום, 052-2306686

אתר עמותת 'רקפת': www.rakefet-group.org.il

דף פייסבוק: www.facebook.com\group.rakefet\

 

*פעילות מעשירה להורים ולילדים- בחירת ציפור המועצה

היכנסו לקישור והשתתפו בפעילות העשרה מיוחדת במינה בנושא צפרות- בחירת ציפור המועצה. מה עושים? נכנסים לקישור, בוחרים את הציפור האהובה ומצביעים. הציפור הזוכה תוכתר כ"ציפור המועצה". למה אתם מחכים? היכנסו לקישור והצביעו: https://www.hof-ashkelon.org.il/419/

*היכנסו לסיכום השבועי-"קצת מהשבוע שהיה במועצה": https://www.hof-ashkelon.org.il/189/

*היכנסו לדף הפייסבוק שלנו והתעדכנו:https://www.facebook.com/hofashkelonsheli

בקרו באתר הבית של המועצה שלנו: https://www.hof-ashkelon.org.il/

 

 

הודעה זו נשלחה ל- m-kehila@gevaram.org.il על ידי moked@hof-ashkelon.org.il

על מנת להסיר עצמך מרשימת תפוצה זו לחץ כאן

נשלח באמצעות PULSEEM מערכת דיוור אלקטרוני וSMS.

 

חסר רכיב